Tuesday 1 October 2019

Gel Mandian Bidara Aura 7 Herba


Assalamuaikum... Hai korang pembaca Blogger tegar El

Hari ni rasa macam nak share gan korang lah, benda baik kan haruslah kena share!!!

.
Hari ini El dapat call dari customer elly yang beli gel mandian bidara itu hari, tak silap el dia beli dua botol itu hari. Hari ni Alhamdulillah dapat closed order untuk hari pertama bulan oktober ni kan, not bad laa kan.!!

.
Customer tu nak repeat order lagi, ingatkan 1botol atau 2botol jer.. Alhamdulillah, nak beli sampai 4botol engkau… hambikkk… engkau rasa..!! itu hari beli dia kata best pakai sebab anak dia salu menangis dekat maghrib.. asal nak maghrib jer menangis!! Tak tahu kenapa??! almaklum laaa budak tak sampai setahun lagi macam-macam boleh Nampak kan.!! Budak kan boleh Nampak semua bendekan.. nak bagitahu pun tak boleh..tak macam kita ni..

.
Customer tu cakap lagi dia gan wife kadang-kadang balik kerja letih dan badan penat gila laa pastu dengan nak redah jem lagi…Hmmmm… biasa laa KL mana pernah tak jem??!! sampai umah bila mandi guna Gel Mandian Bidara ni memang fresh laa rasa dia. Memang sedap ckit badan tu hah..

.
Satu lagi dia juga ada cakap yelah kan mana dia tahu dan dia nampak ada benda yang mengikut diaorang balik umah ker apa ker?? Yang boleh tahu anak kecil yang tak tahu apa-apalah kan.. jadi Gel Mandian tu dia memang letak umah pengasuh tuk suruh mandikan baby dia tuu dan time cuti pula wife dia akan mandi baby dengan Gel Mandian tuu dan adalah baca apa yang El ada bagitahu kat dia (ada beberapa surah laa).





.

Tak salah kalau kita ni sebagai parents mencari ikhtiar yang terbaik buat anak kan.. bukan anak jer tau kita pun boleh buat untuk kita ni sendiri.. Yelah korang mana tahu dan mana Nampak benda kan, nak elakkan kita mandi gan Gel Mandian Bidara ni. Baca laa doa dan kita niat dalam hati kita nak apa.?!

.
Dengar macam biasa jer tapi kita tak tahu kan.. hah, korang kalau ada masalah macam brother ni atau anak dia ni, jangan malu atau segan nak dm kat whatapps kita.. org tak tahu pun.

Ni nombor saya – 019 - 2232846

No comments:

Post a Comment

WANITA

Assalamuaikum semua.. selamat tengahari semua yang sudi jenguk blogsport El.. berdebu berhabuk dah sebab dah lama tak up date..😍😍😍 ...